torsdag 24. september 2009

Bakedag!

Hadde store planer for dagen i dag, men rakk ikke halvparten!

Sto opp og heiv sammen en brøddeig, tømte, tinte og vasket fryseren og putta tilbake mesteparten av maten! Fysj for en jobb! Fryser lukter ikke godt!

Bakte ut brødene og satte de til heving mens jeg dro på butikken. Kom hjem og puttet brødene i steikeovnen mens jeg satte ny deig til kanelsnurrer! Hoppet i dusjen mens brødene stekte og deigen sto til heving.
Rullet ut deigen og lagde ferdig kanelsnurrene, tok ut brødene og stekte kanelsnurrene mens jeg begynte på middagen til Ken Tommy =) Han får servert mamma's kjøttkaker i brunsaus og potet til når han kommer hjem.

Jeg skal på ettermiddags skift i dag å må jo sørge for at han ikke sulter ihjæl mens jeg er på jobb.... så da kan han bare varme opp ferdilaget mat! Fikk flikkmalt litt på TV-veggen ( noe som skulle ha vært gjort i flere mnd) vasket ei maskin med kopper og ei maskin med klær som Ken Tommy kan kose seg med i ettermiddag.....

Puh! Bestanding noe å hente fingrene i når man roter så fælt....
Har vel litt å ta igjen fra forige uke, ettersom den gikk med til arbeid og soving!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥