mandag 21. desember 2009

Årets siste natthelg!

Da er jeg endelig ferdig med årets aller siste natthelg!
Til tross for arbeidshelg har jeg fått laget endel ting, ble 3 nye vinvesker og ett par grytkluter + toving av en isskrapevott som jeg lagde for en stund siden.

Bestillingene på vinvesker & VM-luer har rast inn i det siste, så det er vel bare å fortsette på den lua som er på pinnene, nå som jeg er ferdig med vinveskene.
Har surfet meg igjennom endel nye bloger i det siste og blitt inspirert til å nummerere de tingene jeg lager og legger ut i blogen, så får jeg se hvor mange små & store ting det blir i 2010 :0) Har ikke satt meg noe mål på hvor mange ting jeg skal lage i det kommende året, men det hadde jo vært gøy å komme opp på ett tresifret tall....

blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥