torsdag 18. februar 2010

Bare OL blir ferdig nå så kommer Himmelblå!


Går bare rundt å gleder meg til OL sendingene er ferdig, for tredje sesong av "Himmelblå" begynner 7.mars på NRK 1! Hurra! Da skal jeg sitte klistret til TV-skjermen! Håper bare "Kim" kommer tilbake!

Leste litt i tabloid avisene på nettet, og fant dette....

- Siste sesong kommer til å innfri alt hva seerne forventer av en familieserie fra NRK Drama. Humor, spenning, konflikter, absurde situasjoner, underholdning, tristhet, lengsel, varme, sterke følelser og masse herlige mennesker i storslått natur. Sesongen er blitt et eventyr, og jeg er utrolig fornøyd, sier dramasjef Hans Rossiné i en pressemelding.

Han mener serien har fått en verdig avslutning.

- Jeg tror de fleste vil skjønne hvorfor denne sesongen blir den aller siste. Dette eventyret fra Nord-Norge får nå en helt naturlig avrunding, sier Rossiné.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥