lørdag 11. september 2010

Garnshopping på ebay!

Har sett på mange blogger at flere kjøper garn på ebay og jeg måtte prøve... Surfet litt rundt og fant noen nøster jeg kunne tenke meg! Var jo masse der ute! Vare å søke på "yarn". Prisen på garnet var superbillig, men så kommer portoen i tillegg. Noe billigere enn å kjøpe det i norge ble det vel uansett....

Disse tre nøstene på 50g x 3 ble mine for 6,50kr + 52kr i porto = 58,50kr
Fargene minte meg om godterier så kanskje det var derfor jeg falt for disse!
Har ikke anelse hva jeg skal strikke av disse, men noe kommer jeg nåkk på ;0)


Disse 10 nøstene, 50% ull og 50% alpakka,
på 50g hver ble mine for 153kr + 100kr i porto = 253kr
Fine å strikke sokker i? Eller en genser?
Får bare vente til postmannen kommer med disse så jeg får kjenne på kveliteten...
Noe skal man jo alltids klare å få strikket av de ;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥