mandag 14. februar 2011

Valentinsdagen ♥

Var på kontroll hos legen i dag, uke 41, ingenting nytt, samme gamle som hver uke... Fin form, fint blodtrykk, fin hjertelyd på baby'n; ingenting nytt å melde egentlig! Skjer det ikke noe iløpe av noen dager nå blir det "overtidskontroll" på sykehuset mot slutten av uka!

Holder på å bli sprø av å vente jeg.... ALLE andre får baby'n sin før oss! Vi var i utgangspunktet 5 stk som jeg kjenner som hadde termin i februar; meg + Silje 10.feb. Lohne, Camilla & Berit 24.feb. (Camilla er andregangsfødene) Berit var først ute og fikk en gutt 1 mnd før termin; 24.januar! Så fikk Silje også en gutt 10 dager før termin; 31.januar og i dag har Lohne blitt innlagt med fødsel på gang!! Kan ikke vår baby også komme snart?!?!
Får vel bare vente enda en stund da... Lagde pannekaker til middag i dag og siden det er valentinsdagen ble det hjertepannekaker på Ken Tommy'n min ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥