onsdag 2. mars 2011

Babymagen snart borte!

12 dager etter fødselen og 12kg er borte! :0D Må si jeg er storfornøyd med det så langt!! Mangler enda noen kg, men de første 12 forsvant fortere enn det jeg hadde våget å håpe på! Magen er jo nesten borte, litt større enn før graviditeten er den, men det skal vel bare mangle! Jeg får god hjelp fra Eline som bidrar godt med slankinga ettersom jeg ammer henne... Hihi, det er jo helt greit det, spis opp mamma'n ;0) Må prøve å få til en trilletur litt senere i dag, kan ikke bare sitte inne å drukne i klesvask og husarbeid heller! (Klesvasken har ikke blitt prioritert de siste ukene, så nå er det overfylt på vaskerommet....)

Første delmål nådd: -10kg etter fødselen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥