onsdag 26. oktober 2011

Hekleabstinenser...

Hva gjør man når man får hekleabstinenser?! Jo, man finner fram heklenåla og hekler litt... Jeg gjorde som ei venninne, fant fram ett 1dags prosjekt! Genialt! Jeg hadd igjen noen oldemorsruter fra da jeg lagde teppe til Lilleknerten! Jeg heklet 2 nye ruter, festet tråder, heklet de sammen og lagde en kant rundt! Vips så hadde dukka fått seg ett teppe for å ha i dukkesenga!


Produkt nr. 79- dukketeppe i oldemorsruter
Garn: dobbel tråd Lanett superwash
Heklenål # 3,5

Teppet er helt likt det Lilleknerten selv har ;0)


Lilleknerten sjønner ikke så mye av det med dukkesenga enda, men hun storkoser seg med babydukken! Dukken skulle kanskje ha fått seg noen klær, men må vist lete litt etter oppskrift på så små dukkeklær! Dukken måler 33cm fra topp til tå, så dersom du har oppskrift du kan tenke deg å dele med meg hadde jeg blitt kjempeglad!



1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥