lørdag 9. juni 2012

Trondheimstur...

En liten bytur i Trondheim by! Jeg og Lilleknerten rusla nedover Nordre ("gå gata") og der var det tydelig at sommeren har startet! Øvert var det Frelsesarmeen som delte ut juice og borsjyre ifm rusfri dag 8.juni.



Etter en liten drikkepasuse fortsatte vi turen nedover, der sto Namskogan familiepark! Reklame her også selvfølgelig! En liten bamse, noe som fant VELDIG i smak ho Lilleknerten! Hun kunne gjerne tenkt seg en i hver hånd, men fikk til slutt forlatt stedet med den ene bamsen =)



Like bortenfor sto Adressavisa, hvor jeg fikk med meg dagens utgave av avisa! Like tung som en murstein & så tjukk at den er oppdelt i flere deler....



Ble en liten tur innom H&M... litt hårpynt & krem + dusj såpe....



Litt nytt i klesskapet ble det også! En shorts, en t skjorte og ett par skjerf til meg selv!
Innbringende dag for liten & stor, selv om det jeg egentlig var på utkikk etter ikke ble funnet.




Kommer sterkere tilbake med mer håndarbeid & oppussing senere ;0)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥