lørdag 6. april 2013

Tykke pinner

Strikking med tykke pinner er litt gøy innimellom! En øl-vott ble strikket like før påske og ble prøvd ut i solveggen på hytta! I solveggen var det herlig påskevær og mannen kunne drikke iskald øl uten å bli kald på hånda ;0) Lageret ble noen gram mindre, jeg hadde alt jeg trengte hjemme! Jeg har forresten nesten ikke handlet garn i år... *stolt*



Produkt nr. 27- Øv-vott
Garn: Fritidsgarn
Pinner # 6

Jeg har også fått en bestilling på ROSA tovede votter, og votter ble det! Måtte ut å kjøpe garn til disse, ettersom jeg ikke hadde riktig farge i garnlageret ;0) Håper jenta som skal ha de blir fornøyd!


Produkt nr. 28 - Rosa tovede votter str. 6-9år
Garn: Rauma Finullgarn
Pinner # 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥