onsdag 28. oktober 2009

Togtur og diverse strikking

Forige uke ble det mange timer reising, deriblandt hele Bergensbanen. Oslo - Geilo og Geilo- Bergen!

Strikkinga & hekklinga var med i veska og fra Oslo - Geilo ble det 3 grytkluter...
Tida fra Geilo - Olso ble godt utnyttet i godt samvær med Charlotte, og det ble strikket ett calorimetri ( pannebånd) og fikk festet alle tråder på skjørtet til nissemor og strikket selene til skjørtet.

På lørdag var det deltagelse i Rennebuspill og underholdning på kvelden. Under all ventinga fikk jeg strikket en blå isskrapevott i østlandsgarn og pelsgarnet fun.

Har ellers fått flere bestillinger på VM-luer og ble nesten ferdig med den første i går kveld da jeg var på TV-kveld hos Kari.... Tirsdag = damenes tv-kveld!
Lua går i posten i løpe av uka!

Tida mot jul blir travel! Har en del ting og tang som skal lages ferdig i de to kommende mnd...

Har ellers begynt på islandsgenser til nissejenta, tror jeg må ta den med hjem til mamma for å sjekk om jeg har strikket riktig... genseren ser per dags dato en smule merkelig ut!



Grytklutene i PT sumatra

Calorimetri, pannebånd, strikket i Viking sportsragg

Nissemor med skjørtet på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥