lørdag 13. mars 2010

Helg igjen...

Startet helga med en tur til Hamos i dag for å levere ett lass med papp! Ble utrolig mye papp fra flyttinga & ett par turer på IKEA hjalp vel ikke til med å minske haugen akkurat... Godt å få litt rot ut av huset også!

Fikk montert håndtakene på skuffene til pulten i dag og satt de på plass, så nå begynner kontoret å bli någenlude ferdig. Blir vel aldri helt ferdig, men for denne omgangen værtfall!

Jeg & Ken Tommy'n dro ned i sentrum i kveld for å prøve ut solariene der, deilig med litt sol på vinteren! Alle har vel bare godt av litt sol innimellom, værtfall når man går nattskift. Ble en tur innom Bårres etterpå for en pizzabit,hadde ett gavekort på valgfri liten pizza som snart gikk ut, så da fikk vi brukt det også i samme slengen. Er så fort at gavekort bare blir liggende åsså finner man de når man rydder, å da er de som regel utgått :0( Jaja, pizzaen var værtfall god, vi spiste nr. 24 Bårres spesial, den kan anbefales!

Ellers er det full fart på "VM-lue fronten" igjen da! Har akkurat laget ei i hvit og har ei turkis på pinnene! Hadde planer om å lage ei til meg og ei til Maren i løpe av vinteren, så tror jeg må sette inn turbogiret... Det begynte foresten å snø igjen i går, så der er da kanskje litt igjen av vinteren enda alikevell! Får se hvor lei jeg blir av å laga disse luene, begynner å bli noen nå!

Øsnker alle mine lesere ei GOD HELG!
(jeg for min del skal vel bare jobbe & sove i helga...)

Kjerstin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥