onsdag 12. januar 2011

Murmeldyr...

Må bare beklage at det ikke har vært så mange blogginnlegg her i det siste! Jeg går mot slutten av svangerskapet og har ikke så mye energi igjen som tidligere! Hadde planer om å få strikket litt i går, men plutselig hadde jeg sovet 3 timer på sofan etter jobb så da ble det ikke mye tid til håndarbeid på meg! MEN i morgen er det syforening så da er det håp om å få strikket litt, jeg holder nemlig på med ett hentesett til baby. Jakka er ferdig, men jeg må montere armene på nytt, ble ikke helt fornøyd med de.... I går ble det strikket bittelitt på den ene foten på tilhørende bukse så målet er å få den ferdig iløpe av uka! Både jakka og buksa er oppskrifter ifra boka myk start som jeg kjøpte i høst. Bilde av jakka kommer ikke før buksa er ferdig ;0) men her er en liten smakebit på hvordan buksa blir! 



Ellers så vil jeg skryte bittelitt av meg selv! Jeg har vært utrolig heldig i svangerskapet og har hatt minimalt med plager! Nå har jeg 3 arbeidsdager igjen før jeg skal ut i permisjon og jeg har vært i 100% jobb hele tiden (fikk fri fra 2 x 12t skift i helga som var for å hvile litt, men thats it!). Det må jeg si jeg er fornøyd med! Hva samboer syns er kanskje en annen sak, det er jo han som må bo med en hormonbome....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥