søndag 11. april 2010

Krabbeteppe

I helga har vi hatt besøk av min samboer's bror med familie! Etter at de dro i dag ble jeg inspirert til å lage ett krabbeteppe, som smårollinger kan leke på =) Fant fram stoff og symaskin og resultatet så langt er dette!

Var usedvanlig god venn med symaskina i dag! Lenge siden sying har gått så smertefritt, til tross for at jeg
haaaater presisjons sying med symaskina! Alle sømmene skal jo liksom stemme overens med hverandre....


Lappeteppe med Ole Brum & vennene
Ferdig mål ca. 90cm x 110cm

Jeg har fått nåkk av symaskina i dag, for og bakside for bli en annen dag... Må si meg fornøyd med resultatet så langt

2 kommentarer:

  1. Dette blir eit flott teppe. Gler meg til å sjå ferdig resultat.

    SvarSlett
  2. hei jeg elsket dette teppe, var kjempe fint :P jeg har tengt å lage et selv til ungen min og lurte på hvor du har fått tak i det ole brum stoffet??? send meg gjerne en mail på : linda-snuppa88@hotmail.com med vennlig hilsen linda som ble betatt av arbeidet ditt ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥