fredag 23. april 2010

Viking babyull & Sagen Vintage servietter

Var en snartur innom garnbutikken i dag... Skulle egentlig ha garn til noen sokker, men ble ett nytt hefte med oppskrifter ifra Viking, litt garn og servietter istede!

Var så utrolig mye fint i dette heftet!
Måtte kjøpe nokk garn til å strikke den brune dressen!
Jeg er vel litt svak for fana mønsteret...

Dressen skal strikkes i Viking Babyull, det er kjempemyk og koster bare 19,- per nøste! Ikke ille pris til å være babyull! Fant noen søte tinnknapper også, men det bare bare 3 stk igjen, så butikken skulle bestille opp flere! 

Butikken heter foresten Hjørnestuo, du finner den på Facebook om du vil se mer! De har masse nips og pynt til hus og hjem! Ligger mange fine bilder på facebook sida, det anbefales virkelig ett besøk om du har muligheten til det!

Ble en pakke fine Sagen Vintage servietter også...

Disse finnes i så mange fine motiver, men valget falt på dette motivet i dag!

Nå som jeg har oppdaget hvordan jeg kan pynte mine egene lys med servietter, regner jeg med det blir litt pynting framover... Har en annen plan også, men den får jeg blogge om litt senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥