tirsdag 30. november 2010

En julegave og noe til baby...

De tovede firkanttøfflene blir julegave! Tror disse skal passe til en fot i str. 40, jeg la opp 22m med østlandsgarn på pinne # 3,5. Før disse pakkes inn skal jeg sy på noen hekter slik at di sitter godt på foten, men da må jeg ut å handle først....

Produkt nr. 103 - Tovede firkanttøffler str. 40
Garn: Østlandsgarn
Pinner # 3,5

Og endelig er jeg ferdig med vifte-teppet til baby! Jeg heklet teppe for en stund siden, men så var det den kanten da! Den skulle egentlig være 12cm bred rundt hele veien, men den falt ikke i smak da jeg begynt å hekle så den ble rakket opp! Med den lille kanten som ble nå ble ikke teppe større enn 46 x 58cm, men det går vel til å ligge som pynt oppå vognen eller lignende....


Produkt nr. 104 - Heklet teppe i vifter, 46 x 58cm
Garn: Baby Merino
Heklenål # 4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥