onsdag 18. mai 2011

Garnsalg!

I helga ble det litt shopping og ikke minst litt garn!! Drops har nå -30% på div garn, så på meg ble det 12 nøster merino baby <3 Elsker det garnet! Deilig og mykt! Hvit, lys rosa, lilla & syrin farget garn, gleder meg allerede til å bruke det! Jeg kom også over ei kurv med 1/2 pris på duett mini garn, kunne jo ikke gå forbi, så det ble 10 grå & 10 svarte nøster! Kjekkt å ha... Kjekkt å ha...

Fant i samme sleng ett hefte med masse fint barnetøy! Dalegarn, baby klassisk! Så da ble det ett par nøster med dale babyull til neste prosjekt ;0) Mens jeg var i byen ble det en lynrunde på Stoff & Stil hvor jeg rasket med meg en pose med blanke trykk-knapper!


1 kommentar:

  1. Hei,
    Så masse fint garn!:)
    Moro å shoppe garn altså, jeg kan gå i lang tid å bare kjenne på alle typene og se de fine fargene!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥