mandag 23. mai 2011

Snart i mål!

3mnd er gått siden Lilleknerten kom til verden og jeg er snart tilbake til samme vekt som før jeg ble gravid! Nyttårsforsettet var å gå tilbake til samme vekten eller mindre iløpet av året og i dag viste badevekta -16 kg, dvs. 1 kg igjen!! :0D Min største skrekk var at vekta skulle tippe over 80kg som gravid, og det gjorde den...! Huff! Ikke så lett å styre kroppen når man er gravid!Men,men! Må bare innrømme at jeg er fornøyd med meg selv nå altså! Men det skader ikke å gå ned noen kg til slik at buksene ikke bare går på, men passer sjikkelig ;0) Her blir det ingen "hviling på laubærene"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥