torsdag 11. august 2011

Bloggtørke igjen!

Jada, nå har jeg klart det igjen! En liten evighet siden sist jeg bogget... BEKLAGER! Huff! Har begynt på tusen ting samtidig å blir liksom ikke helt ferdig før jeg begynne på noe nytt... Men, en prematur keiserinne kom plutselig til verden å da måtte det bli ett rosa mekke til lillejenta! Har tatt tak å begynt å ferdistille diverse prosjekter nå! Nå blir det forhåpentligvis litt mer aktiviet igjen her...

Q: Er drt flere som er som meg å begynner på nye ting før man er ferdig med det man holdt på med...?









Produkt nr. 58- heklet smekke
Garn: mandarin classic
Heklenål # 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥