torsdag 18. august 2011

Snart høst...

Nå går vi mot kaldere dager og mørkere kvelder! Går faktisk ant å tenne litt lys på kvelden nå ;0) da er det koslig å krype opp i sofa med strikkinga... Det har jeg gjort noen kvelder nå og resultatet er tre par deilige,myke, tovede votter!! Jeg fikk bestilling på endel votter så da var det bare å hive seg rundt! Første bestilling er sendt og ett par votter ble avlevert i går. I fjor lagde jeg endel slike votter med ett bestemt mål: jeg skulle også ha slike! Men neida, det ble det ikke tid til gitt... Får prøve til i år igjen! Hihi!

Produkt nr. 59 & 60- tovede votter str dame & herre
Garn: PT2
Pinner # 6


Produkt nr. 61- tovede votter str dame
Garn: PT2
Pinner # 6

1 kommentar:

  1. Så fine votter! :)

    Akkurat lært meg å strikke votter selv, har strikka ett par i damestr og ett i str 3-6 år :D moro- blir nok litt julegaver i år kan jeg tenke meg..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥