onsdag 30. november 2011

2 av 3...

...nyttårsforsetter er i boks! Jeg har passert 100 håndlagde ting & jeg har deltatt på julemesse! Jeg oppdaget julemessa bare en uke før den skulle holdes og fikk ikke lagd så mye ting som jeg hadde håpet på. På den andre siden var det nok ikke bare jeg som ikke hadde fått med meg at det skulle være julemesse! Det var endel folk på julegrantenningen, men det var fåtallet som faktisk gikk rundt på stands og kjøpte noe av de som deltok på messa! Jaja, gikk hvertfall i pluss åsså fikk jeg jo prøvd meg på stand!

Siden jeg ikke fikk solgt så veldig mye har jeg fremdeles en god del ting & tang til salg! Har bla. mange fine tovede votter til barn opp til 2 år! Bilder av vottene finner du her , dette er helt supre julegaver uten at de koster skjorta! Ser du andre ting du ønsker å kjøpe er det bare å rope ut!

Her er ett lite bilde av standen min, Bestefar holder meg med selskap =)



Lilleknerten har passert 9mnd nå og har kommet seg opp i krypestilling! Nå må hun bare finne ut hvordan hun kommer seg rundtomkring... Men det beste av alt var den gledelige nyheten som postbudet dumpet ned i postkassa vår i dag! Vi har fått 100% barnehageplass fra våren! Hurra! Vi fikk avslag i egen kommune & fylke og var derfor tvunget til å søke i nabokommunen som også ligger i ett annet fylke. Vi hadde ikke de store forhåpningene ettersom det egentlig var fult der også, men det var i det minste ikke venteliste! (I vår egen kommune er det nemlig barn nok til en hel avdelign som står på venteliste!) Tenk at vi er så heldige å ha fått plass i barnehage! Det var veldig godt & en lettelse, men også litt skremmende at Lilleknerten vår skal være borte fra mamma & pappa en hel arbeidsdag! Det blir vel kanskje verst for mor...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥