fredag 13. april 2012

Mere UFO

UFO del 3:

Hello Kitty ullbukse! Denne manglet igrunn bare å få trådene festet + ansiktet bakpå rumpa ;0) Mamma festet trådene for meg og hekla værhår, så da var det bare å ha i en strikk, hekle & sy på sløyfe, øyne & nese! Fikk brukt litt restegarn denne gangen! Ikke værst bare det! (var så lenge siden jeg hadde strikket med forkortede runder at det ble små hull der hvor jeg snudde... NOEN glemte at maska skulle taes løst av, å ikke strikkes slik som jeg gjorde....)

Produkt nr. 22- Hello Kitty ullbukse str. 1-2 år
Garn: (restegarn) Dobble tråd Viking Babyull
Pinne # 4
Heklenål # 3

Hjertelua med perler på er også ferdig... En noe motvillig modell hadde den på seg ca 30sec før hun prøvde å rive den av! Må vel bare innrømme at hun faktisk var litt søtere med en slik hjertelue da hun var liten baby ;0)

Lilleknerten 14mnd

 Lilleknerten 2 mnd         

Produkt nr. 23 - Hjertelue str 9-12 mnd med perler
Garn: Drops Baby merino extra fine
Pinne # 3

1 kommentar:

  1. Kjempefin ullbukse og søt lue til Lilleknerten! Deilig å få på plass Ufo-er, og det er ofte så lite som skal til før en er i mål og kan begynne på noe nytt og spennende.

    Riktig god helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥