torsdag 13. august 2009

Julestri... i rett ti...

På tirsdag fikk jeg endelig ånden over meg til å begynne på nisseklær til min nakne nissefamilie jeg fikk til jul fra min kjære i fjor. Heiv meg rund å fikk kjøpt en hel pose garn, nokk til full bekledning til alle 4 nissene. Mønstere hadde jeg i all iver kjøpt allerede i fjor...

Fikk strikket ferdig ei barne-nisselue samme dag og i går ble den siste barnelua ferdig. I dag fikk jeg strikket ferdig lue til nisse mor, mangler bare dusken, så nissefar må vel få seg ei lue i løpe av helga!



Nissebarna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥