torsdag 6. august 2009

Tilbake til blogging etter ferien!

Lenge siden siste blogging, men nå er jeg tilbake etter en deilig ferie i nord.
Pakka med meg en hel haug med garn og dro på ferie til Finnmark.
Hadde strålende sol og varme i 90% av ferien så strikkinga ble tidsfordriv i solveggen!

På tur nordover var vi en snartur innom Alta og måtte bare kjøpe med meg en pose (20 nøster) med Mor Aase garn! Ble strikket ei vm-lue (bilde kommer) og resten av garnet gikk til fingerhekkling av sitteunderlag! Tovet fingerhekklinga i vaskemaskina og begynte på monteringen, noe som tar en hel evighet!




Fikk montert genseren og strikket ferdig ullbuksa til gu'barnet vårt



og strikka ett par ullsokker til samboer'n min

Fikk strikket 9 prinsessepannebånd av garnet jeg hadde med...
bilde kommer =)

Nå er jeg igang med slankingen av garnlageret igjen....




1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥