torsdag 21. januar 2010

Snart flytting...

Da har vi fylt opp en stor varebil, min bil og en tilhenger stappfull med ting og tang! Utrolig hvor mye volum det blir av alle tingene i skuffer og skap når alt skal pakkes ned i esker og poser!

I MORGEN tidlig tar vi over det nye huset! Jeg grugleder meg.... Gleder meg til nytt hus med stor plass, men gruer meg til "flyttestresset", liker ikke å ha hele livet pakket ned i kasser og esker! Alt blir jo så rotete! Blir spennende med nye naboer og ny omgangskrets da, har ikke planer om å bytte ut alle venner og kjente, men noen nye blir det vel forhåpentligvis!

En kompis fra Trondheim kom hit med hurtigbåten nå i kveld, så det blir bra med litt bærehjelp. Er vel noen flere gode venner som tar i ett løft eller to etter jobb i morgen også, så tenker flyttinga går fort :0)

Nå sitter gutta å ser på håndballkamp, mens jeg er mest trøtt og klar... Huset begynner å bli litt tomt også, lite bilder på veggene og de fleste tingene er jo nedpakket! Tror jeg skal ta litt tidlig kveld i dag så jeg er uthvilt til morgendagen!

Jeg skal oppdattere dere med flyttinga etter hvert :0) Får prøve meg litt mer på mobil blogging til vi får instalert internett i det nye huset.




blogglisten

1 kommentar:

  1. Tenk så raskt det har gått- nå er dere straks på flyttefot.
    Ønsker dere lykke til med måradagen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥