lørdag 8. mai 2010

En liten refresh

I de siste dagene har bloggen fått seg en liten refresh! Har tuklet litt med HTML koder og fått lagd ei ekstra kolonne på venstre side i bloggen. Laget en liten progressbar også, som viser hvor langt jeg er kommet på mine strikkeprosjekt :0) Så denne progressbar'en på en annen blogg og måtte ha en slik selv også! Vil du også ha en slik progressbar er det bare å spørre så kan jeg hjelpe deg med HTML koden.

Hittill i helga har det bare blitt litt småstrikking på ullsette og i kveld har vi vært på 70 år's dag. Får blogge litt mer senere i helga, er snart kveld for meg, må tidlig opp i morgen!

God Natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥