lørdag 1. mai 2010

Ting og tang vi fikk i går

I går kom svigerfar og madammen innom med noen ting som egentlig skulle kastes, men som jeg syntes var alt for bra for søppeldynga....

Budalsgyngestol
Tror denne må få seg noen nye strøk med maling etterhvert
Ser den for meg med ett deilig og mykt saueskinn oppi

Ei gammel kiste
Denne trenger en liten resturering...


En slik gammel barnestol som kan slås ut til å bruke som leke på gulvet

Siden nesten alle våre venner er familisert med små barn, kan denne være grei å ha når vi får besøk. Jeg hadde en slik da jeg var liten, tror den enda er intakt, så den skal få plass her i hus den dagen vi selv får barn! Alltids kjekt med ett par barnestoler


Singer symaskin med motor
Jeg har en fra før av med sveiv, men denne er med en liten motor på
Tidligere eier sa denne var fult brukbar!

Søkte litt på nette og fant ut av serie nr. at denner laget i april 1958 i Clydebank Scotland i 50.000 eksemplarer. Trykk her om du også vil finne ut alder på din Singer symaskin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥