onsdag 2. juni 2010

Bursdagsgave & ett nytt smekke

Anne blir 21 år i dag! * Hurra!*  Gikk meg en tur ned til sentrum i dag og handlet noen småting. Måtte ha ett nytt strykemerke og en pakke servietter. Jeg synes det er litt vanskelig med gaver, men fikk rotet sammen noen lys, en pyntet fyrstikkeske og pakken med Sagen Vintage servietter! Håper bursdagsbarnet blir fornøyd med dette :0)

Det forige brune smekket jeg lagde ble gitt bort, og da fikk jeg jo en unnskyldning til å lage ett nytt...


Produkt Nr. 45- Smekke i brunt
Garn: Dobbel tråd Mandarin petit
Pinne # 4

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har!!!!
    Smekkene du har laget var kjempefine!! Stilig med de påsydde merkene på! Kan hende jeg tar den ideen neste gang jeg strikker smekker! Håper det er ok for deg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥