lørdag 17. juli 2010

Lørdagskveld

Endelig lørdagskveld! Jeg har jobbhelg, men det er utrolig godt med lørdagskveld uansett! Bare en dag igjen av jobbhelga nå så er det 6 helger med arbeidsfri! *Hurra!*

Fikk endelig sove en hel natt (6 timer) med dyyyyp søvn i natt, herlig! Har sovet så dårlig de siste ukene, bare ligget å rullet rundt i senga, vært i en fase mellom å sove & å være våken hele natten! Å da skulle det jo ingenting til før jeg våknet flere ganger om natta!

Så i dag da jeg kom hjem fra 12 timer på jobb hadde jeg litt energi til å legge sammen en haug med klær, vaske litt mer klær, rydde kopper inn & ut av oppvaskmaskina og rydde litt på kjøkkenet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥