mandag 15. november 2010

Helgas produksjon

I helga var vi bare hjemme og slappa av, trenger ei rolig helg innimellom! Godt å ikke ha de helt store planene for en gang skyld! Siden vi ikke hadde tettpakka program ble det endel strikking på meg og jeg fikk prøvd meg på tova votter! De var kjempeenkel å lage og ble bare sååå gode! Trodde de kom til å bli litt harde og litt mer kløen enn hva de ble, men da de kom ut av vaskemaskina var de kjempemyke! SKAL lage ett par til meg selv når jeg får tid...



Produkt nr. 92 - lilla tova votter str 6-9 år
Nr. 93- grå tov votter str dame
Nr. 94- røde tova votter str dame
Garn: Dobbelt garn PT2
Pinner #6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥