mandag 22. november 2010

En aldri så liten oppdattering

I helga fant jeg fram nissebarna igjen... så nå mangler de begge to KUN genser! Begynner å se enden med nissebarna snart! Har en bitteliten plan om at de skal bli julegave så da må de nesten bli ferdig til jul, noe som ikke skulle bli nor problem egentlig, bare jeg "gidder" å sette meg ned å strikke...

Jeg har blitt helt hekta på de tova vottene, så det er mye greiere å sette seg ned med de en kveld, er jo bare å strikke i vei, slipper å strikke mønster å slipper nesten å telle! Men votter er jo også fine julegaver ;0) jeg hadde værtfall blitt storfornøyd om jeg hadde fått ett par av disse i julegave! (kanskje nissen kommer med votter til meg også om jeg er flink til å strikke...)

En liten oppdattering av gjørelista mi ...


* Grått teppe heklet i staver (mangler kanten rundt)
* Lommetøffler
* Nissebarna (mangler genser på begge)
* Ullbukse til baby i striper & hjerter ( 90% ferdig, mangler heklet kant)
* 2 par røde grytkluter
* 2 langluenisser
* 1 vinveske
* Fanakofte til meg selv (begynt på, men rakket opp igjen...)
* Hvitt calorimetri (ikke begynt på)
* Firkanttføler str. 40/41 (ikke begynt på)
* Solan (65% ferdig)
* Hentesett i bomull (gjøre ferdig buksa & lua + jakka som ikke er påbegynt)
* Snønissebarn (ikke påbegynt)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥