onsdag 31. august 2011

Babysko dryss...

Etter en periode med endel votte-strikking var det nesten litt godt å strikke babysko igjen! Bestillingen på babysko tikket inn og jeg  dykket inn i garnskapet og fant  noen nøster med deilige Duett! En uke senere og 4 par sko er ferdig =) Disse er alle laget på bestilling, så neste par tror jeg må bli til Lilleknerten! Trenger ett par nye sko til høsten/ vinteren hun også ;0)

Babysko
Litt usikker på str. i antall mnd. men sålen måler 11,5 cm på disse.

Produkt nr. 62 -65 - Strikkede babysko
Garn: Duett
Pinner # 3,5

Ikke lenge igjen før jeg når målet om 100 produkt nå!!!

1 kommentar:

  1. Disse sokkene er bare så fine! Herlige farger du har brukt; fint med noe som ikke er "typisk" baby :)
    Ønsker deg god helg! Klem fra meg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥