mandag 26. september 2011

Lille søte Kitty min....

Hello Kitty feberen er vistnok her igjen... Så da måtte jeg jo bare lage denne søte luen til verdens søteste baby! Oppskrifta fant jeg på denne bloggen, her ligger det MASSE fine oppskrifter, helt gratis. Så det er bare å finne fram heklenåla & sette seg ned i sofa! Nå tror jeg kanskje at Lilleknerten har luer en liten stund framover mot vinteren. Håper denne lua passer lenge ;0) Måtte lage ørelapper & snor på lua, vist ikke hadde den ikke fått blitt værende på lenge...

Produkt nr. 72 - Hello Kitty lue str. ca 45
Garn: 4 tråder baby merino + restegarn til ansikt
Heklenål # 7 & 5

Det må føyes til at denne var en liten bonus til meg selv som belønnign for at jeg er helt ferdig med veggene i trappeoppgangen. Heiv meg like så godt på nederste del også mens jeg var i siget. Så da samboer kom hjem på søndag var alt helt ferdig! Har jo som mål å ikke begynne på noe nye håndarbeid før jeg har fått krympet haugen med halvferdige ting litt... men kunne bare ikke dy meg da denne lua dukket opp (åsså hadde jeg jo vært så flink med malerkosten)

I all iveren etter å bli ferdig glemte jeg jo selvfølgelig å ta bilde før jeg hadde begynt, men den store forskjellen vises alikevell på disse bildene.... Valgte en bitteliten fargenyanse mørkere på det stående panelet, fargen der ble: Sand. Nå må jeg ha en liten maler pause kjenner jeg, men neste gang er det vel selve trappa som står for tur.... Er litt spent på hva jeg finner under den linoliumen som ligger både i trinnene & på avsattsen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥