lørdag 24. september 2011

Roooosa lue

Halvferdig VM-lue er endelig helt ferdig! Jeg elsker tydeligvis å begynne på noe nytt, å noe nytt igjen & igjen! Da blir det endel halvferdige ting liggende i poser OVER ALT! Nå har jeg satt meg ett aldri så lite mål om å bli ferdig med noe uferdig før jeg begynner på noe nytt... Ååååå, det er kjedelig å begynne på halvferdige ting! Denne lua skulle bli en julegave, men den ble litt for liten til den tiltenkte mottaker, å litt for stor til Lilleknerten. Den får ligge i skuffa på vent til hun blir litt større, nå har hun mest lyst til å rive den av seg.


Produkt nr. 71 - rosa vm-lue barne str.
Garn: Dobbelt garn Viking Babyull
Pinner # 4


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥