fredag 13. september 2013

Luer må man ha!

I en "ledig" stund (man har i grunn ingen ledig stund med to små barn) ble det ett par luer til storesøster, en til lillesøster og 2 på bestilling! Den nye symaskina jeg fikk til jul er kjempegod å sy med, men jeg har bare ikke tid til å bruke den så mye.... Disse luene er veldig enkle å lage! Her ligger en veldig enkel forklaring og mønster Stoff hadde jeg liggende, men jeg kjøpte det hos Stoff&Stil for den som lurte på det ;0)

Ble også ferdig med en heklet lue til lillesøster som jeg begynte på for mange måneder siden...


Produkt nr. 38 & 39 - Luer str 2-3år
Produkt nr. 40,41 & 42 - Luer str. 6-9mnd
Produkt nr. 43 - Heklet lue str. 6-9 mnd
Garn: Drops Baby Merino 
Heklenål # 4? (husker ikke helt)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥