onsdag 14. desember 2011

Snart tilbake til jobb

I dag var jeg og Lilleknerten en tur på jobb! Nå er det ikke så lenge før jeg skal begynne på jobb igjen! Synes det nesten er litt trist at permisjonen snart er ferdig! I dag var det julelunch åsså hadde jeg planer om å slå av en prat med den nye skiftlederen min, men han var ikke der i dag. Skal egentlig jobbe to dager i romjula, men håper å få tatt to feriedager istede slik at jeg ikke begynner før neste år =) Det er jo LITT nytt som har skjedd på jobb iløpe av det året jeg har vært hjemme, så det blir vel endel  å sette seg inn i å LITT som bør få seg en liten oppfriskning! Fikk resatt passordet på brukeren min, siden det hadde gått ut, da jeg åpna jobb-mailen var det over 400 mail der å de hadde prøvd å luke meg bort i mailene som hadde blitt sendt ut slik at jeg ikke skulle få så mange.... Jah! Begynte på mailbunken i dag, men det tar vel en stund før jeg kommer til bunns! Får ta resten neste år ;0)

Her har Lilleknerten hadd en runde med hoste & snørr så vi gikk glipp av den aller siste babysvømminga før jul =( Nå har hun blitt frisk så nå er det mor & far som er syke... Her er det feber, vondt i ører, hals og potte tett i hode pga SNØRR! Herlig... Håper vi rister det av oss iløpe av uka så vi slipper å være syke når vi kommer til jul!

Jeg er litt glad i disse Facebook sidene dær man kan kjøpe, selge & bytte ting man ikke trenger lenger & finn.no for den del! Så på søndag ble det kjøpt en EXPEDIT hylle (IKEA) av ei som bodde bare ett par min unna! Synes det er helt genialt med gjenbruk. Hun ble kvitt noe hun hadde tilovers, jeg slapp å kjøre 11 mil hver vei til IKEA (sparte mange penger der gitt, går jo ikke ant å handle bare 1 ting på IKEA...) åsså er jo en brukt ting som regel litt rimeligere enn nye. Hylla kostet meg en 100-lapp å var helt grei, ikke helt som ny, var noen riper, men de er på den ene siden så de ser man ikke slik den står nå ;0) Nå har jeg litt mer system i strikkinga... Nå er det nemlig innført en ny regel om at bare den strikkinga jeg holder på med får ligge i stua, nermere bestemt i kurven i hylla! (Får se hvor lenge den regelen overholdes da....) Åsså har jeg fått samlet oppskrifter i to slike "tidskriftsamlere".

Tror egentlig vi snart er ferdig med julegavene, dvs, mangler ett par stk, men har ikke peiling på hva vi skal kjøpe! Det er nemlig "Tante Mozzarella's" julegave som er årets nøtt! Hun er vist ikke så kravstor å det eneste hun kom på at hun ønsker seg er VINDUSVISKERE til bilen... Jadda! De er skiftet for en drøy mnd siden ettersom de var helt gåen! (vi har lånt bilen hennes mens hun har bodd i Italia). Så gave-tips til en 20- åring mottas med TAKK!

Litt strikking har det blitt, ikke helt de spennenede sakene, det er nemlig røde babyboots på bestilling fra bestemor og tovede votter IGJEN! Men nå har jeg funnet fram litt garn å skal prøve meg på noe til Lilleknerten som jeg ikke har noe mønster på! Får bare prøve å se hvordan det går...


Produkt nr. 106 - Røde babyboots
Garn: Duett
Pinner # 3

Produkt nr. 107 - Tovede turkise herrevotter
Garn: Dobbel tråd PT2
Pinner # 6


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥