mandag 26. desember 2011

UFO prosjekt

Nå er alle julegavene vell i havn & bestillingene levert! Da er det vel på tide å finne fram noen påbegynte UFO prosjekt! I sommer begynte jeg på en ny fanadress til Lilleknerten, strikket i melkefibergarn! Jeg har aldri strikket i melkefiber før, men på garnsalg klarte jeg ikke dy meg for å kjøpe boen nøster. Det blir værtfall en myk & god dress når den blir ferdig....

I sommer strikket jeg ett ben og la det til side...Nå er den tatt fram igjen & i går, mens stormen "Dagmar" herjet, ble det fanastrikking i stummende mørke på både meg & mamma! Nå er begge bena satt sammen på en pinne å det går faktisk ganske fort framåver. Mamma strikker en genser i litt tykkere garn, så hun har kommet ett godt stykke på vei med ny genser til min lillesøster.

Her er ett underveisbilde av dressen til lilleknerten! Må nesten bare sette inn turboen nå så den blir ferdig før den blir for liten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥