torsdag 9. august 2012

Jeg lever...


Jeg lever i beste velgående, men den bloggeferien ble en smule lenger enn planglagt! Dro på 3 ukers ferietur til ingenmannsland og klarte å ødelegge mobilen etter ett par dager, dermed ble det ikke noe blogging heller! Nå er jeg tilbake fra ferie og med ny tlf har jeg i det minste kontakt med omverdenen! Må  bare få lasta ned en blogge app så kan jeg blogge når det passer!

Kan ikke skryte over sommeren i år, men har fått strikket litt mens regnet har pøset ned! Først ut var en liten hjerteknusene bamse! Den er strikket med Beo & PT2 og tovet, myk og lodden! Den falt ikke helt i smak hos Lilleknerten, kanskje er det den kjedelige gråfargen som gjør det... Uansett, den får sitte å se søt ut i håp om at noen kan kose litt me den.

Produkt nr. 40 - PT bamse
Garn: PT2 & Beo
Pinner # 4 & 8


Dressen jeg startet på er ferdig strikket og alle tråder er festet! Knappene er til og med kjøpt, men lenger enn det har jeg ikke kommet... men en liten kikk på dressen kan du få! Strikking & nesespray, fine greier man ikke klarer seg lenge uten! Ikke sommer uten en liten forkjølesle og høysnue! Får vel vaske opp dressen og sy i knapper å blogge litt mer om den senere!


Mens jeg og Lilleknerten har vært på feri har mannen i huset bygd kjøkken! Dette er ikke det siste bildet, men tenkte å lage ett eget innlegg med litt mer kjøkken! Kort oppsummert, nå er det bare småting som mangler og jeg rett og slett ELSKER det nye kjøkkenet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥