mandag 27. august 2012

Ny kjøkkenet & godbiten fra helga

Nå er kjøkkenet neeeesten ferdig! Mangler noen fôringer og litt listverk enda, men det er iallefall fult brukbart slik det er nå! Familien har gått litt lei kan man si... "siste frist" for ferdigstillelse er vel kanskje til jul. Ja, det er slik til oss som hos mange fler; alt skal være i tipp-topp stand til jul! ;0)

Jeg kan trives på dette kjøkkenet....
Hva tror du med en lysekrone over bordet istede for den taklampa som er der i dag?

Kalrer ikke å dy meg, bare MÅ vise bilder fra slik det var da vi kjøpte huset


Kan si det ble litt av en forandring ;0) Nå gleder jeg meg bare til å få tid til å bruke kjøkkenet. Kan si det har vært litt lite med kokkelering & baking i det siste, men nå som høsten nærmer seg blir det kanskje litt mer inne tid.

I helga har jeg strikket bittelitt. Strikkelysta har begynt å komme snikende igjen etter en heller så strikkeløs vår/sommer. Fant denne oppskriften på www.dukkesiden.net den var jo bare SÅ søt! Nå er den ferdig og venter bare på at en mottaker skal bli født.

Produkt nr. 40 - Søndagslue str. nyfødt
Garn: Drops Merino Extra Fine
Pinner # 3,5



1 kommentar:

  1. Hei :-)

    Fint kjøkken. Artig å se,da vi er i planleggingsfasen for nytt kjøkken her.

    Ha en fin uke.

    Hilsninger fra Orkdal.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥