torsdag 13. september 2012

Høsten har kommet!

Brrr! Ute er det kaldt & surt, da er det godt å kunne sitte inne å kjenne varmen fra den nye varmepumpen vår!! Hurra! Vi går en varm vinter i møte, innendørs værtfall! Å det gledes!! Tidligere denne uka var nattetemperaturen nede i 3 grader! Da er det greit å vite at det er varmt i huset når man står opp om morgenen og slipper å fyre i ovnen for å få en liten lunk.
 
Ei er montert i stua oppe...
 
...og ei nede i kjellerstua!
 
Og utedelen står beskyttet mot snø og hardt vær!
 
 
Jeg strikker som en gal på Marius genseren min.... Bolen er ferdig (tror jeg... må prøve den først) og det ene ermet er ferdig! Hurra! En erm igjen, så er det klart for mønsterstrikking!
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hei! Når jeg strikket mariusgenseren så opplevde jeg at bolen ble altfor kort, så vil anbefale deg å strikke bolen en del lenger, gjerne 10 cm :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tipset Marie! I går kveld ble jeg sittende å prøve ermer og bolen, måle og styre på. Etter å ha målt litt fram og tilbake og ,sammenlignet med en annen genser,ble det til at jeg strikket ermene litt lengere og skal strikke på bolen ca 6cm. Nå må jeg bare ut å kjøpe noen ekstra nøster garn til bolen!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥