mandag 10. september 2012

Mens man venter

Mens jeg venter på at Du Store Alpakka skal få levert garnet til Dorthe genseren, klarte jeg ikke unngå fristelsen...  Jeg har begynt på en Marius-genser til meg selv! Det er en stund siden jeg kjøpte mønsteret, men i går kveld bestemte jeg meg for å strikke meg en Marisu-genser! Marius-feberen har kanskje dabbet av litt, men det spiller ingen rolle for meg! Jeg LIKER genseren ;0)
 
Stupte ned i garnlageret og fant NESTEN alt garnet jeg trengte! Måtte ut en snartur i dag tidlig for å komplettere med 3 nøster til genseren. Greit å endelig få brukt litt av garnet jeg har liggende...
 
Har så vidt startet på bolen på genseren, men håper det går i en susende fart (iallefall helt opp til mønsteret...) Jeg strikker modellen med rund sal så jeg klarer å gjøre den heeeeelt ferdig uten hjelp ;0) Kan ikke si jeg er helt trygg på den gode gamle monteringsmetoden enda, men øvelse gjør vel mester...
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥