torsdag 15. november 2012

26

Hurra! Fullgåtte 26 uker i dag! :D Masse liv fra lillesøster i magen, noe som er kjempekoslig! Men det begynner å kjennes at magen vokser og kroppen blir fort sliten.
 
Er enda i 100% jobb og merker at batteriet er flatt når arbeidsdagen er over. Jeg kommer hjem fra jobb og sitter stort sett helt apatisk i sofa & kjenner meg dødstrøtt kl 21! Har faktisk ikke orket å strikke engang på kveldstid :0/ Ble ca 15 runder på siste armen på fuglebodyen i går, så nå er den ferdig strikket, men da var det heller ikke mer futt igjen! Huff! Og jeg som er vant til å ha masse energi og få unna litt ting her hjemme på kveldstid! Nå føler jeg at jeg aldri rekker å topplade batteriene :0/
 
Energien kan ha noe med NULL matlyst å gjøre... Prøver å presse i meg litt mat 3 ganger daglig, men det er som regel lite og ikke altid den mest næringsike maten! Vekta viser +2,5kg så jeg er litt spent på neste kontroll hos lege. Håper bare lillesøster vokser som hun skal. Blodtrykk, jernlager, blodprosent osv. var fint forrige gang, men kjenner meg generelt mer sliten og tappet nå, enn for bare en mnd siden! Hodet sier "gå på jobb, du er jo ikke syk!" mens kroppen sier "legg deg å sov!"
 
Jaja, skal uansett prøve å blogge litt innimellom selv om det ser ut til at strikkepinnene ikke kommer til å gå varm med det samme...
 
Lillesøster i mamma's mage! 26 uker
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥