tirsdag 13. november 2012

På pinnene

Jeg har så vidt begynt på litt babystrikk til lillesøster i magen! Akkurat nå er det "Fuglemammas omslagsbody" ifra boken "Myk start" som er på pinnene. 
 
Jeg har kommet ett godt stykke på vei, i skrivende stund det bare den siste armen som manger + knapper og trådfesting.

 
Denne gangen har jeg vært litt flink til å ta underveisbilder! ;0) Synes det er så kjedelig å lese blogger der det bare er ferdige produkt! Så jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å "underveis" blogge!

Synes denne ser utrolig liten ut, så er litt spent på om den kommer til å passe! Tror jeg må prøve den på ei dukke når den blir ferdig...
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥