torsdag 1. november 2012

O jul med din glede....

Av praktiske grunner blir det tidlig jul hos oss i år, men ikke SÅ tidlig! Jula får vente en mnd tid enda!
 
Jule-strikkingen er likevel kommet godt i gang og det er faktisk julegavene også! Jeg skal jobbe HELE jula, rubbel og bit, så i år må vi ta jula litt på forskudd ettersom jeg omtrent blir boende på arbeid! Men det er det ikke noe vi får gjort noe med! Jula kommer når den skal, ofte som julkvell'n på kjærringa...
 
Kjenner jeg oss selv rett blir det nok litt julestress like før jul uansett, så jeg tenker det kan være greit med det som er unnagjort...
 
Pynting pågår...

Oppskrifta finner du i dette hefet
 
 
Ferdig strikket, tovet og pyntet!
Produkt nr. 57 & 58 - Tovede juletrær
Garn: Fritidsgarn
Pinner # 6
 
To tovede juletrær er ferdig og venter bare på at jula skal komme!
Ute er det forresten + 10 grader i dag... ikke mye til julestemning å skryte over....
 

1 kommentar:

  1. Stilige! Takk for tipset!

    Ha en fin torsdagskveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥