mandag 4. oktober 2010

Kaldere kvelder...


...eller ikke! Forige uke var det iiiiis kaldt! Lå is på både biler og veier tidlig på morgen! Men denne uka er det andre boller! Var 17 grader da jeg kjørte hjem fra jobb i dag!! 17 grader, i Oktober! Så da heiv jeg meg over maskeringstape og malingsbøtte da jeg kom hjem! Var jo super-tørke ute, så det ble ett strøk utvendig på 7 vindu på baksia av huset! Håper bare det er like bra vær i morgen så jeg får tatt siste strøket også! Hadde ikke sett for meg mer ute maling i år, men der tok jeg feil!

Etter middag begynte vi å rydde ut av det kommende babyrommet =) Hadde samlet masse rot der inne... Har fått tatt ut alt av rot, ett dobbelt klesskap, ett enkelt klesskap, revet en arbeidsbenk + ett par hyller som var spikret fast i veggen. Ken Tommy'n bytta taklampe og fikk ryddet opp litt i det elektriske! Så nå er det ett klesskap igjen & ei bokhylle før vi kan begynne med litt spakling og riving av listverk før vi kan begynne å grunne, tapetsere, male....

Blir nesten ikke tid til håndarbeid nå! Har så mange prosjekter samtidig at det blir gjort litt her og litt der! Men må prøve å få ferdig noe snart nå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥