søndag 13. februar 2011

Morsdag

I dag er det morsdag og jeg har enda ikke blitt mamma! Nå er jeg bare 3 dager på overtid, men det hadde jo vert litt kos om baby'en hadde kommet nå! Kanskje det blir en kjærlighetsbaby som kommer på valentinsadagen istede? Om det ikke skjer noe i natt så blir det ny legetime i morgen! Prøvde å lokke ut baby'n i går med å gå en laaaang tur på 1,5 time, men neida, kom ikke da heller...

Mamma & Pappa kom en tur på besøk hos oss i dag, da fikk vi hvertfall feiret mamma på morsdagen =) Jeg hadde laget ett sjal i kjærlighetsknuter åsså fikk hun en av de strikketøyposene jeg hadde syd, tror de falt i smak begge deler, spesielt sjalet. Det ble ekstra deilig og mykt, heklet i babysilk, 20% silke & 80% babymerino!
Produkt nr. 17 - Heklet sjal i kjærlighetsknuter
Garn: Baby Silk
Heklenål # 3

1 kommentar:

  1. Heia:) forstår godt at moren din ble glad på det sjalet,kjempefint er det;) Sjekker bloggen din hver dag for å følge med på når den store dagen er kommet, å du får oppleve det å bli MAMMA... Jeg selv har satt fire velskapte jenter til verden å det har vært like stor stas hver gang:) LYKKE TIL MED FØDSELEN:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥