tirsdag 11. oktober 2011

Lysekroner!

Nå er trappeoppgangen "ferdig pynta" Nye gardiner & ny lyskrone er på plass! Planen var å ha 2 sett med panelgardiner på begge sider av vinduet, men siden de som bygde huset har klart å plassere vinduet skjevt i forhold til trappa/ veggene gikk det ikke helt som jeg hadde planlagt! Fikk hengt opp 2 sett på den ene sida da vertfall =9) Gardinene er kjøpt hos http://www.lineahjemme.no/ . Billige gardiner, men leveringstiden er ikke akkurat noe å skryte over! Gikk nesten 3 uker før jeg fikk mine (selv om det står at de har som mål å levere innen 10 dager).... Ja,ja, bedre sent enn aldri!

Lysekronene er av "billig" varianten med "falske" prismer i plastikk, men shit au, det spiller ingen rolle! Største betydningen er vel at jeg synes de var "drit fine!" å så var det så fin størrelse på de! Ikke minst ble det bra med lys både på stua & i trappeoppgangen. For ja, jeg kjøpte 2....
Her er elektrikkeren i full gang med å bytte ut den gamle lampa med den nye lysekrona <3
Kjekt med en handyman!

Slik ble trappeoppgangen!

& slik ble spisestua!
 Ett lite nærbilde av lysekrona.
Jeg ble vertfall veldig fornøyd!

2 kommentarer:

  1. Er den lysekrona fra Lisbeth Dahl?

    SvarSlett
  2. Ja, det stemmer! Kronene er ifra Lisbeth Dahl =)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥