mandag 24. oktober 2011

Flere votter

Disse må jeg vel kunne si går av med seieren  i år! Tror aldri jeg har strikket så mange votter tidligere, som det jeg har gjort i år... På dette bildet er det en god blanding av julegaver & bestilling's varer! Tror ikke jeg skal utbrodere mer om det, julegaver skal jo liksom være hemmelig.... For de som lurer er dette votter etter oppskrift på blånissevotter, med en liten forandring! De mørkeblå vottene tovet bittelitt mer enn de grønne selv om de er 100% like!

Produkt nr. 77 & 78- Tovede votter str. 1-2år
Produkt nr. 79 - Tovede votter herre str.
Garn: PT2
Pinner # 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥