lørdag 17. desember 2011

Bellas votter fra Twilight filmen

Etter å ha tråla internett en stund fant jeg til slutt den norske oppskrifta på Bella's votter fra den første Twilight filmen. Jeg har ikke sett filmen selv, men ryktet tilsier at både filmen & vottene er en smule populære. Jeg hadde ikke strikket slike fletter før, men det var faktisk ikke vanskelig i det heletatt! Oppskriften så litt avskrekkende ut i starten, men det var den tvert om" Den var veldig lett og veldig grundig så den er det bare å prøve seg på om du også vil lage slike votter! Brukte ett annet garn & pinner enn det sto i oppskrifta, men de passet helt supert til mine hender, tror jeg har ca. str. 7- 8 i votter. 

Vottene finnes i lang & kort utgave, jeg strikket de lange =)










Produkt nr. 109 - Lilla Twilight votter
Garn: 3 nøster Viking Alpakka
Pinner # 5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥