mandag 16. januar 2012

Årets aller første!

Så skulle det altså gå litt tid før jeg kom skikkelig igang med årets blogging alikevel da... Tiden har rast avgårde og jeg har vært hjemme i 1 år!!! Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av! Har akkurat begynt på jobb igjen etter permisjonen, på nytt skift, med ny leder og nye koleger & med ny skiftplan... Tror jeg trenger litt tid til å venne meg på det å være på jobb borte ifra den største lille skatten min. Men hun koser seg nok glugg i hjel sammen med pappa'n som er i pappa-permisjon.

Jeg har strikket litt i år også! 2 par tovede votter er klar til levering! Åsså er jeg straks ferdig med Fanadressen til Lilleknerten! Skal prøve å få den ferdig & klar til blogging i morgen ;0)
Produkt nr. 1&2  -Tovede votter str. 3-5år
Garn: Dobbel tråd PT2
Pinner # 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥