tirsdag 4. september 2012

Litt isolasjon...

Det er jo snart vinter og litt mer isolasjon har kommet i hus....! Eh.. jah! Div prosjekter står for tur, men først på lista er egentlig den populære Dorthe genseren! Nå hadde ikke butikken begge garntypene, men fikk i det minste kjøpt den ene (Iris) så da er det bare å håpe på at Tynn Alpakka (fra Du Store Alpakka) kommer inn snart så jeg får begynt på genseren. Viking alpakka garnet skal bli til tykke og gode Twilight votter. Greit å ha noe som det går fort å strikke innimellom! (tror aldri jeg kommer til å bli ferdig med listen over ting jeg kunne tenkt meg å lage... Har ett garnlager som stadig vokser istede for å krympe... Flere som sliter litt med samme problem??
 
 
Butikken hadde salg på viking babyull, så da ble det med noen nøster der også... (Har man plass, har man lov...)
 
 
Skulle bare handle børd & gjær på butikken i dag, men Rema 1000 har jo mer enn som så... En liten strikkebok ble med hjem (og jeg som bare bruker å kjøpe hefeter).
 
 
Min favoritt inne i boka ble denne lua! Har tilfeldigvis liggende ett nøste med riktig garn også, så tror det blir en slik lue på pinnene om ikke lenge!
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Masse deilig garn du har kjøpt deg da :)
    Ønsker meg en Dorthe genser eg å :)
    Ha en fin kveld videre..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥